• Męska bezsilność

    Young happy couple in bed

    Zauważyłeś, że twoja aktywność seksualna uległa obniżeniu ostatnimi czasy? Bez paniki. Po pierwsze, kłopot taki dotyczy nie tylko ciebie lecz sporej części męskiej populacji i to nie jest powód do wstydu. Po drugie „wypadek przy pracy” nie może być przyrównywane do impotencji, chociaż przestrzegam, żebyś zapalił w swojej głowie lampkę ostrzegawczą. Po trzecie – da się to naprawić, żebyś mógł cieszyć się pełnią życia! potencja

    Odnotowałeś pierwsze objawy choroby – co musisz zrobić?

    Przełam uprzedzenia i udaj się do lekarza rodzinnego. To nie jest rzadki problem, który dotknął właśnie ciebie. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych problemów fizycznych i dotyka co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, potraktuj więc wizytę u lekarza nie jak zło konieczne, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy maszyny, którą jest twój organizm, abyś mógł cieszyć się 100% jej wydajnością. Prócz tego często sprawdzaj ciśnienie krwi oraz poziom cholesterolu, aby ustrzec się częstej przyczyny impotencji – chorób układu krążenia.

    Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

    Dlatego, że lekarz rodzinny oszacuje fazę choroby i wskaże stosownego fachowca – urologa albo seksuologa, który z pewnością ci pomoże. Od lekarza rodzinnego możesz dostać również skierowanie na badania, które pomogą w ustaleniu przyczyny choroby. Trudności ze wzwodem są całkowicie uleczalne!
    Standardowe leczenie odbywa się głównie przy pomocy środków farmakologicznych, psychoterapii, od czasu do czasu leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz sobie pomóc albo przyśpieszyć wyleczenie. Oto najważniejsze z nich:

    1. Spożywaj zdrowe posiłki

    Unikaj tłustych mięs na korzyść owoców oraz warzyw. Spożywaj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (to jednak nie dotyczy smażonych, tłustych ryb, które, jedzone wieczorem, mogą zabić libido). Mnóstwo warzyw oraz owoców to twarda zasada na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego oraz nadwagi. Z owoców bardzo wartościowe będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny i jagody. Z warzyw – oprócz zieleniny warto jeść czosnek oraz cebulę (skuteczne przeciw miażdżycy) i paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

    Warto spytać także dietetyka o poprawną dietę, ułożoną specjalnie pod grupę krwi. Miej na uwadze, iż dieta nie jest restrykcyjnym „niespożywaniem smacznych potraw”, ale uzupełnieniem dziennego menu w posiłki wartościowe i ograniczeniem tych najmniej pożytecznych. Rozważ wdrożenie do swego menu potraw z kuchni śródziemnomorskiej, w szczególności zaś owoców morza.

    2. Zainteresuj się afrodyzjakami

    Jest grupa produktów, które w pewnym stopniu pobudzą twoje ciało do „działania”. Ogólnie uważa się (co więcej – jest to dowiedzione), iż lampka czerwonego wina przed łóżkowymi igraszkami polepsza aktywność seksualną. Stroń jednak od mocnego alkoholu, który zadziała w złą stronę. Z przypraw stosuj więcej imbiru, który wpływa na lepsze krążenie krwi i goździków, które poprawiają nastrój. Z owoców morza chwalone są ostrygi, homary, krewetki, czy ośmiornice.

    3. Nie pal papierosów

    Palenie papierosów (również to bierne) oddziałuje niekorzystnie na twój organizm oraz libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to para po udanym zbliżeniu pali papierosa, to fatalny pomysł. Papierosy nie dość, że znacząco obniżają twoją sprawność seksualną oraz wywołują inne, równie niepokojące problemy, z nowotworem płuc na czele – to w dodatku sprawiają, że będzie cię „czuć” z daleka. Uwierz mi, wiem co mówię – jestem osobą niepalącą i kogoś, kto pali, wyczuwam na odległość. Najbardziej niesympatyczny zapach utrzymuje się we włosach, potem w ubiorze, o nieświeżym oddechu nie mówiąc. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty owszem, to może być przyczyną niepotrzebnym nieporozumień i krępujących sytuacji między wami, również w sypialni. Oczywiste jest, że jako osoba paląca raczej nie pachniesz przyjemnie.

    4. Ruszaj się

    Aktywność seksualna jest trwale powiązana z dobrą kondycją oraz wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Dlatego tak znaczące jest, abyś prócz diety aktywnie uprawiał sport. Czynnie? To znaczy codzienne ćwiczenia ruchowe, przynajmniej 30 min – bieg lub siłownia oraz systematyczne 1-2 razy w tygodniu uprawianie dyscypliny sportowej, np.: tenisa. W tym miejscu wiele zależy od twoich możliwości czasowych, które, jak mniemam, nie są najwyższe. Potwierdzisz jednak to, iż im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnych granic)? Na pewno, jeśli będziesz pragnął cyklicznie uprawiać sport, wygospodarujesz na to chwilę czasu.

    5. Regularnie staraj się uprawiać seks

    Aby nie wywołać „męskiego problemu” często uprawiaj seks. Wyślij na emigrację rutynę a wprowadź do twojego związku więcej świeżości. To najskuteczniejsza droga do przywrócenia regulacji hormonalnej. Jeśli twój związek ma aktualnie problemy (nawet w przypadku, kiedy powodem jest ta „trzecia”) postaraj się je rozwiązać, gdyż to również pośrednio wpływa na twoją wydolność seksualną.
    wiecej tutaj : kamagra w zelu

    Categories: problemy z potencją

    Tagi: , , , , , ,

    Comments are currently closed.